Oldalak

2014. január 27., hétfő

#424


Az én nevem Miss A, én 2NE1 éves vagyok.
Én egy Super Junior vagyok a sulimban.
Ha utálod a biasomat, akkor kapni fogsz egy BigBang-et az arcodba.
Egy Shinee sztár akarok lenni.
Az én generációm a Girls Generation.
A kedvenc színem a CN Blue és az A Pink.
Szeretek enni Orange Caramel-t. 
Remélem, hogy eltudok menni FT Island-re. 
Van egy T-ARA-m.
EXO Planet-en és Hello Venus-on élek.
Suliba 2AM-kor megyek és 2PM-kor jövök haza.
After School, én találkozok a Sistar-ommal Block B-nél.
4Minute-tel később, a Boyfriend-em jön és "meg U-Kiss-el".
Az én szerelmem felé Infinite tart.
Rain után Rainbow tűnik fel és a pillanat nagyon B.A.P.

Megjegyzés:
Megpróbálom elmagyarázni azoknak, akik nem értik.:)

Miss A: A miss az egy megszólítás az angoloknál.
2NE1: Benne van, hogy 21.
Super Junior = Szuper gyerek.
BigBang: Itt úgy értendő, hogy kap egy ütést az arcába.
Shinee: A "shine" angol szóból ered, ami meg azt jelenti, hogy ragyogás. Tehát a szöveg alapján: Egy ragyogó sztár akarok lenni.
Girls Generation = Lányok generációja.
CN Blue: A blue azt jelenti, hogy kék.
A Pink: A pink azt jelenti, hogy rózsaszín.
Orange Caramel = Narancs karamell(a).
FT Island: Az island azt jelenti, hogy sziget.
T-ARA --> Tiara.
EXO Planet = EXO bolygó.
Hello Venus: A Vénusz bolygóra utal a szöveg.
2AM = Hajnali kettő.
2PM = Délután kettő.
After School = Iskola után.
Sistar: A "sister" angol szóra utal, ami azt jelenti, hogy lánytestvér.
Block B: A block azt jelenti, hogy háztömb.
4Minute = 4 perc.
Boyfriend = Fiúbarát/pasi.
U-Kiss: A szövegben úgy értendő, hogy megcsókol, mivel a "kiss" azt jelenti, hogy csók.
Infinite = végtelen. A szövegben úgy kell értelmezni, hogy "Az én szerelmem felé örökké tart."
B.A.P: Best Absolute Perfect = Legjobb Abszolút Tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése