Oldalak

2014. február 19., szerda

#625


Elmesélek nektek egy kis történetet;

A húgom engem csak Thundernek hív (még a telefonjába is így vagyok beírva)..
Azért kaptam ezt a becenevet, mert régebben sokszor játszottunk idol felismerőset és őszintén bevallva nem igazán ment nekem ez a játék. Sok sztárnak nem maradt meg az arca, s emiatt volt az, hogy mindenkire azt mondtam, hogy "ő biztos Thunder". XDD

Olyan is volt, hogy soroltam az MBLAQ tagokat és mindenkit felsoroltam, kivéve a kicsi Thunderkét, s helyette azt mondtam, hogy Niel (Teen Top) az ötödik tag. 
De arra is volt példa, hogy Thunder lett pár percre Teen Top tag. ><

Ezek a tévedések miatt ragadt rajtam ez a becenév. :)

2 megjegyzés:

  1. Ez aranyos:) Bárcsak nekem is lenne ilyesmi becenevem, de sajnos személyesen nem ismerek k-popper embereket.:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak a húgomat meg az unokatesómat ismerem, mint K-Popper. >< :(

      Törlés