Oldalak

2014. március 23., vasárnap

#929


Ázsiai és magyar szem közti különbség. :)

8 megjegyzés:

  1. kukucs Vira, ugye te vagy az? xD
    Taemin HercegNÉ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. miről beszélsz, ember? XDDD
      és még, hogy én buktatom le az Orsit, mi?! akkor te most mit csináltál? :DDD

      Törlés
    2. de te MINDEGYIK kommentedbe beleírod a nevét, komolyan már néha szakadni szoktam rajta... XD
      a Vira pedig úgy tudtam az ideiglenes fedőneved, amíg ki nem találunk valamit egy illuminált péntek estén :D

      Törlés
    3. mert ÉN megtehetem :DD :3
      hmm, valós... csak ez a név már átalakult becenévvé, amiről nem volt szó -.-xd
      ja, és még mindig nem találtunk ki semmilyen új nevet, úgyhogy jó lenne, ha pénteken használnád a kis alkohollal teli agyadat ;)

      Törlés
    4. ha apával nem békülünk ki extra sebességgel akkor csóróként megyek lerészegedni xddd

      Törlés
    5. az a legjobb:DDDD mint mikor egyszer full ingyen ittál ><

      Törlés
    6. na igen az egy emlékezetes este marad xDDD tök csórón berúgni - ehhez tehetség kell :D

      Törlés