Oldalak

2014. április 13., vasárnap

Teen Top in my heart!

Koncertbeszámoló! Akit nem érdekel az ugorja át a posztot. :)




Egy szörnyű éjszaka után (nem tudtam aludni az izgalomtól), reggel nyolckor vágtunk neki az útnak. Húgival, azaz F-Dragonnal kezdetben még nyugisan zenét hallgattunk, aztán egy idő után bekattant valami nálunk és neki álltunk fanchant-okat tanulni. Anya és apa a pokolba kívántak minket, de nem foglalkoztunk velük, így elég hangosan - a húgom teli torokból üvöltve - kántáltuk a fiúk nevét.  


"Leader C.A.P, ChunJi, L.Joe, Niel, Ricky, ChangJo."

Fél tizenegy körül értünk fel Budára, s mikor az Erzsébet hídon haladtunk át, balra fordítottam a fejem és megpillantottam a Lánchidat. Egyből az ugrott be, hogy tegnap este L.Joe ott készített képet és egy hatalmas fangörcs tört rám, amikor tudatosult bennem, hogy egy városban vagyunk! Anya csak nézett egyet és inkább csendben figyelte, ahogyan sikítozok. :D

A koncert előtti időt, mi az Aréna Plázában töltöttük el, ami iszonyatosan lassan telt el... Kb. négykor indultunk el onnan a helyszínre. F-Dragonnal már nagyon izgatottak voltunk és nem bírtunk már a vérünkkel. Apa viszonylag hamar megtalálta a PeCsa-t, majd pénzkérés után el is köszöntünk tőlük. Beálltunk a V.I.P sor leghátuljára és nagyon idegennek éreztük az egész dolgot. Mindenki a sorban állt már, mi meg csak úgy végig sétáltunk... Kicsit fura volt. >< Miután beálltunk, összeismerkedtünk három lánnyal. Nagyon aranyosak és kedvesek voltak és a kapunyitásig hátrelévő időt végig fecsegtük. Öt órakor elkezdték beengedni a V.I.P-eseket. Jegyellenőrzés után pedig megkaptuk a limitált posztert. Váóóó! Nagyon jól néznek ki rajta a fiúk. ^^ Poszter átvétel után a húgommal megrohamoztuk a merch pultot, ahol be is szereztünk egy-egy pólót magunknak. Hirtelen túl sok dolgot kaptunk (két póló, két banner, két poszter) és nem tudtam, hogy mit hova tegyek , így kiálltam a sorból és a földön kezdtem el pakolni. XDD Szóval, ha valaki látott egy idiótát, aki ott pakolgatott a földön, akkor az én voltam. :D 

Ismételten várnunk kellett, de persze most sem unatkoztunk, ugyanúgy folytattuk a beszélgetést a lányokkal, aztán hirtelen a hangulat felfórosodott. Megérkeztek a fiúk a handshake-re. F-Dragon kifutott a tömegből, hogy megnézze, hogy tényleg ők azok és nagy vigyorral az arcán fut vissza, miközben azt mondogatja, hogy "Láttam Ricky-t". Ekkor én is úgy döntöttem, hogy megnézem őket, s tényleg ott voltak! Az első, akit megpillantottam az Niel, Ricky és ChangJo volt. Bár nem álltak egymást mellett, de őket elsőnek kivettem a kisebb "tömegből", ami az asztal körül volt. Hatosával engedtek oda hozzájuk rajongókat. Nem volt panaszra okom, mivel hamar sorra kerültünk. A húgom lábába beakadt egy szatyor, de szerencsére a fiúk nem vették észre, csak a többi V.I.P-s. ><" Hogy lehet valaki ilyen szerencsétlen?! :DD


Handshake

Nem foglalkoztam többet a húgommal, csak a fiúkkal törődtem. A handshake-nél Niel és ChunJi maradt meg a legjobban. :) Persze a többiek is aranyosak voltak, de ők... Ahw. *-* Ricky és ChangJo nagyon édik voltak ott legelöl, de szerintem kicsit megvoltak szeppenve. Aztán jött ChanHee, én pedig meglepődtem. Első pillantásra az a szó ugrott be, hogy „fura”. Nem tudom, hogy miért, de a szeme, az arca más volt. Ezt mind jó értelemben mondom, mert veszettül helyes volt. :P Mikor kezünk összeért, ChunJi végig a szemembe nézett… Az egyik kedvenc pillanatom a koncert alatt. ChanHee után jött C.A.P és Joe. Ők is nagyon cukik voltak. ByungHun félig fent ült az asztalon és irtó szexi volt. Aztán jött Niel. Köszöntem neki, hogy „Hello” és ő is visszaköszönt azon az édes hangján. Neki fogtam legtovább a kezét és ő is mindvégig a szemembe nézett. Második kedvenc pillanatom. :)

Amint végeztünk a fiúknál egy kordon mögé kellett állnunk, míg mindenki végzett. A srácok pózoltak egyet egy kép kedvéért, majd elmentek, s a V.I.P-sok pedig előre rohanhattak. Bal oldalt a második-harmadik sorban elfoglaltuk helyünket. Beszélgettünk, hülyültünk, majd lassan a priority-sok is beszivárogtak mögénk. Amint mindenki megjelent, a Teen Top máris a színpadon volt és elénekeltek nekünk két számot. Olyan hangos volt a tömeg, hogy azt hittem mentem megsüketülök, pedig a sima jegyesek nem is voltak bent, és a fandom háromnegyed részét ők alkották. 


Don't I

A kettő dal után szünet volt és a sima jegyesek jöttek be a PeCsa-ba. A szünet alatt megismertem egy orosz, egy finn és egy félvér (mongol-magyar) lányt. Angolul és magyarul is beszélgettünk. A finn lány szerint a magyar elég fura és gyors nyelv. :D Aranyosak voltak, jót beszélgettünk, meg vicces képeket néztünk. Megkérdeztük egymástól, hogy melyik bandák a kedvenceink, meg, hogy kinek ki a biasa. Meséltünk egy-két sztorit is magunkról, jó volt. Háttérben Teen Top számok szóltak, s amikor egy-egy ismertebb szám (pl. Rocking, Crazy) felcsendült, akkor az egész csarnok egy emberként énekelt. Nagyon hangosak voltunk pedig a fiúk még nem is voltak a színpadon. Király volt a hangulat, mindenki nagyon aranyos és kedves volt.
 
Pontban nyolc órakor kezdődött a koncert, egy percet sem késtek a srácok. Először egy videót játszottak le, majd a Rocking akkordjai csendültek fel. Az összes Angel őrjöngeni kezdett és mindenki sikított, énekelt vagy kántált. Az egész koncert ilyen hangosan zajlott, mindössze a lassabb daloknál csöndesedtünk el. Ilyenkor integettünk nekik vagy szíveket formáltunk a kezünkből, amikre általában reagáltak is. Niel sokszor állt előttünk (szinte az egész koncert alatt) és egyszer szívet mutattam neki, mire rám nézett és szemezni kezdtünk. *-* Azt hittem, hogy ott ájulok el. Hosszan és mélyen a szemembe nézett, majd elmosolyodott és ment tovább. (Legjobb pillanat volt!) Nem csak ő, hanem ByungHun és ChanHee is nézegette a rajongókat.



A koncert alatt kérdezgettek minket és MAGYARUL IS MEGSZÓLALTAK. *o* Néha nem tudtak kimondani egy-egy szót (pl: ChunJi háromszor állt neki annak, hogy "Budapest" XDD), de ettől függetlenül nagyon aranyosan beszéltek. Néha-néha játszadoztak a színpadon, ChunJi-t rávettük, hogy csináljon aegyo-t. Azt hiszem Niel volt az, aki megkérdezte, hogy kit tartunk leghelyesebbnek. :D L.Joe megkérdezte, hogy mit érdemes először megnézni Pesten (vagy valami ilyesmit kérdezett), mire mi azt mondtuk, hogy minket. :DD


Volt pár angol szám, amit előadtak. Pl: Like a G6 (L.Joe és C.A.P), Blurred Lines (ChunJi, ChangJo, Niel, Ricky). A koncert végén felléptek a Marry you-val (Bruno Mars) - Niel leült elénk és annyira édes volt-, miközben rózsákat osztogattak, meg még a Happy-t (Pharrell Williams) is elénekelték. L.Joe és C.A.P komponáltak a turnéra egy-egy számot, mind a kettő gyönyörű volt.  Az Angel alatt mindenki feltartotta a banner-eket és együtt énekeltük a dalt. A húgom szerint ChunJi majdnem sírt, mert látta egyszer, hogy a szemeit törölgette. Nem tudom, hogy mennyire igaz ez, de biztos meghatódtak a fiúk.

A hangjuk eszméletlen jó volt! F-Dragon szerint Nielnek élőben jobb a hangja. :) Mindenki a legjobbat hozta ki magából, de C.A.P és ChangJo (szerintem) fáradtak voltak. Niel végig játékos volt, L.Joe az egészet élvezte, ChunJi pedig néha komoly, néha pedig nagyon szeretni való volt. Ricky meg eszméletlenül cuki volt, főleg amikor a végén elesett előttünk. >< Semmi baja nem lett, de nagyon aranyos volt, ahogyan ott "elterült". 

A húgommal észrevettük, hogy ChangJo bal felkarján, belül húzódik egy tetkó. Köztudott, hogy ChunJinak a hátán van tetkó, míg C.A.P szinte szét van varrva... Nem gondoltam volna, hogy JongHyun-nak is van tetkója, de nekem nagyon bejött. :3

A koncert végén nagyon sokszor visszatapsoltuk őket, majd véglegesen elköszöntek. A tömeg elkezdett kiáramlani, valaki elindult hazafele vagy az afterparty-ra, valaki pedig a merch pultot támadta be. A legőrültebbek ott maradtak a helyszínen (mi is) és a fiúk üvegeikért - amikből egész koncerten ittak - harcoltunk. Nem kell szó szerint venni ezt a harcolást, de azért megküzdött az a pár szerencsés az üvegekért.

Összevetve a legjobb nap volt az életemből (még JB koncertnél is jobb volt). Egy álmom valóra vált, hála ennek a hat idiótának, akiket nagyon imádok. Remélem, a fiúk és a koncerten jelen lévő rajongók is jól érezték magukat! Remélem találkozhattunk még velük. ♥♥♥

Pár kép és videó (mind saját!):



Miss Right


No more perfume on you


To you



Ui: Bocsánat, ha kihagytam valamit, de hirtelen ezek a dolgok jutottak az eszembe. Ha kérdésetek van nyugodtan tegyétek fel és válaszolok. :)

Nem tudom, hogy miért lettek ilyen szar minőségűek a videók... A gépemen nagyon szép az összes. Na mindegy.

4 megjegyzés:

  1. Szia :) nagyon izgalmas volt amit leírtál.. könnyke gyűltek a szemembe xd sajnos én nem mehettem el, de a vidik és a képek alapján nagyon jó lehetett a koncert :) és amikor beszéltek magyarul.. ahhhww *-* azt megkérdezhetem, hogy melyik tag beszélt folyékonyan magyarul ? :) én ott tátott szájjal hallgattam, és vissza is tekertem, hogy biztos jól hallottam e :D reménykedem benne azért, hogy egyszer megint eljönnek ezek után, hogy ott lelkesek voltatok :) és remélem, hogy a többi banda is utat talál ebbe a kicsiny országba :) köszönöm, hogy ezt a kis beszámolót megosztottad velünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      folyékonyan (mint pl mi) egyik tag sem beszélt, de ChangJonak egész jól ment :) ha jól emlékszem, akkor ő mondta a leghosszabb mondatot magyarul ^^
      nincs mit köszönnöd~ én köszönöm, hogy elolvastad <3

      Törlés
  2. sziaa :) nagyon jó volt olvasni a beszámolót, köszi hogy leírtad ^^ sajnos én nem tudtam menni mert csak úgy 1 hete tudtam meg h jönnek budapestre, én olyan nagyon csalódott lettem :( először mikor láttam a szavazást úgy voltam vele h.. inkább nem írom le mit gondoltam de nagyon féltékeny voltam :D most is szomorú vagyok amiért nem lehettem ott de örülök is hogy ilyen jó volt a koncert mert így látok rá esélyt h jönnek majd még egyszer :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) köszönöm, hogy elolvastad ~
      ne szomorkodj! szerintem is jönni fognak még, szóval lesz esélyed velük találkozni ^^
      tudod? "Higgy. Remélj. Szeress. Ez (a) K-Pop." :))

      Törlés