Oldalak

2014. július 23., szerda

Back, back baaack!

(Csak egy gyönyörű random kép. :'D)

Annyeong! ^^

Tudom,
hogy régen posztoltam, de ez mind amiatt volt, mert nem voltam itthon.
Remélem, jól telik a nyár, és remélem, hogy sok helyre sikerül
eljutnotok. :)

Frissítettem
a dal listát is nyárias, pörgősebb dalokra. Vannak köztük újabbak,
régebbiek... Igazából, az én zenei stílusomat láthatjátok. >< Ha
ismertek még ehhez hasonló dalokat, akkor nyugodtan írjátok le a címét,
és szívesen felveszem azt a listára!

Tudom,
hogy már a fenébe kívántok ezzel, de sajnos ki kell újra raknom a
videót. Elvileg HÉTFŐIG - azaz július 28-ig - lehet szavazni a
videónkra, szóval most van a hajrázás. Nagyon sokat jelent nekünk ez az
egész verseny (több ok miatt is, de azt most inkább hagyjuk, mert ha
leírnám, akkor egy csomó K-Popper megutálna...), ezért kérjük a
segítségeteket! Írhatnék olyan közhelyeket, hogy "neked két perc, de
nekem az egész világot jelenti" meg ehhez hasonló idiótán nyálas
szövegeket, de ez nem igazán az én stílusom. Mindössze annyit kérnék,
hogy ha tetszettünk, akkor nyomjatok egy like-ot a videónkra! :)
Előre is köszi.

Jó nyarat kívánok mindenkinek. ^^

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése