Oldalak

2014. május 12., hétfő

#1205










10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. igen O.o de szerintem a legcukibb az SungJonggie:)))

      Törlés
  2. de Renről én teljesen komolyan elhittem hogy vmi csaj képe amíg el nem olvastam a nevét :O Taeminnek meg szerintem sokkal jobban állna egy hosszú paróka, hitelesebb lenne úgy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem vagy egyedül, ne aggódj xdddd
      Taeminnie így is cuki:)

      Törlés
  3. de hosszú hajjal újra teljesen Herceg lenne, nem csak félherceg vagy csak simán Taemin... újra bele zúgnék a Hercegbe xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, látom megint fel akarod építeni a "királyságodat" xdd sok sikert :DDD

      Törlés
    2. te mi a francról beszélsz? az a királyság már a Lucifer óta megvan, csak hát a férjuram fodrásza/stylist-ja és én nem mindig értünk egyet -.-

      Törlés
    3. bocs, hercegNÉ. az én kurvaanyámat xdddddddd

      Törlés
    4. hát így is van, amúgy a HercegNÉben a H is nagybetű xD

      Törlés
    5. jóffan, gyermekem xd nem érdekel ><

      Törlés