Oldalak

2014. május 26., hétfő

Adrenaline~

Sziasztok! :)

Nem sokára itt a nyári szünet, ti is várjátok már? :D Én már nagyon, de mielőtt kiszabadulnék a börtönből (iskolából xdd) előtte még a tanáraim úgy döntöttek, hogy jól kiszúrnak velem és ezért sok dolgozatot/felelést terveztek be az utolsó hetekre. Hát, nem király? ><"

Na, szóval... Én már nagyon érzem a nyarat, emiatt nem igazán tanulok, de attól még sajnos muszáj. :/ Tehát ebben az utolsó pár, rémálommal teli hetekben nem tudom, hogy mikor lesz időm posztolni. A héten kirándulni is megyünk és még más dolgom is van (később majd megtudjátok :3).

Egy szó, mint száz ritkán lesznek fent új képek. Ne haragudjatok, tényleg! A suli mellett még a képeket (amiket ki akarok posztolni) is rendeznem kell, mert kész káosz az egész. T__T

DE! Szeretném, ha leírnátok, hogy melyik bandákat/idolokat látnátok/hallgatnátok szívesen a blogon. :) Nyitott vagyok mindenre, szóval nyugodtan írjátok le a kívánságaitokat.

xoxo

Feel the freedom!


Ui.: Valaki tegnap írt komit, de véletlenül kitöröltem. O.o Telóról akartam elolvasni és véletlenül rosszkor nyomtam rá rosszra... Ilyen az én formám. XDDD A komizótól pedig bocsánatot kérek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése